Friday, February 3, 2017

Inkondlo no SenzodahPoet


Mina Ngizokuthanda yize uthando sebethi luphumile estayeleni,
Abanye nabanye sebaludayisa ngemali encane emgwaqeni,
Mina ngizokuthanda yize kunjalo anginandaba nabazongikhuluma bengisho ngamagama,
Ngoba sthwandwa olwakho uthando mina ngiluzwa ngaphakathi,
Ngifuna sithandane kumhlaba wonke size siphenduke isibuko sothando,
Sibe ngama role model kubantu abashiswa uthando, bebukele k'thina,
Yaz' baby,ungichaza ngalendlela yokuthi ngijabula noma ngibona anything elinka kuwena,
Ngiyazi abangazi babhizi bayakhuluma emahontshini bathi intando,
Kodwa uyazi love kim usenhlizweni uphila ngaphakathi,
Kunestayela esithi uthando,uthando ngoba inhliziyo enothando,
Kodwa ngizwa ngathi umzimba onothando,
Ay' mina anginankinga noma singabanga nalolothando olusestayeleni,
Okuke kuyiwe kulo kwamhlanga,
Just ukuyodla nje I beef n' curry,
Lolu oluyi show off okubhalwa kuzo nezimpahla ngamagama amakhulu ukuthi bae,
ay' yazi mina angidingi ukugqoka izingubo ezinde ezimhlophe or isudu enokumnyama nokumhlophe,
ukuze ngiprove kumhlaba ukuthi uwumuntu wami woqobo,
Cha noma thina singahluka kulesitayela sabo,
Noma thina singaba wongoma uyayona sihluke kulendlela yabo yothando,
Sithandane singagijimisi imali,
Silwele uthando ay' ubukhazikhazi bezinto ezibizayo,
Ngoba ekugcineni siyokhala,
Sthandwa sami mina ngifuna sihluke,
Yonke into siyenze ngokubambisana,
Uma ngingekho uze ungikhumbule ukuthi ngingedwa,ungalingeki,
Ngoba lomhlaba unesihogo sesilingo,
Sthandwa sami mina ngifuna sihluke kwabanye,
Uthando lwethu lunganciki phezu kwent' ethize,
Ungangithandi ngoba ufuna ok'thile,
Kuthi uma sekungasekho uhambe uyofuna ongak'siza,
Cha ngifuna sithandane kubi ngathi siyabukisa,
Sithandane size siphenduke izilima phezu kwezi hlakaniphi,
Sithandane lize izwe libukele kithina,
Sibambisane,
if we do that I'm sure all types of media on the day of 14 will be talking about us,
Ngifuna ukungadumi ngenkondlo,Ngidume ngothando,
Yazi sthandwa mina ngfuna ukuhluka nje kulabantu,
Happy valentines people
(senzo_mathebula)
LOL
Senzohdapoet

No comments:

Akasekho emhlabeni uMampintsha

Ushayeke udume lwengozi umkhakha wezomculo kuleli emva kokuzwakala kwezindaba zokudlula emhlabeni kuka Mandlenkosi 'Mampintsha' Maph...